IT Support.
Wij begrijpen dat technologie niet altijd even simpel is. Daarom zorgen we ervoor dat alle producten die we leveren optimaal functioneren.
Of het nu gaat om internetverbindingen, serverconfiguraties, netwerkinstellingen, gebruikersinstellingen of het synchroniseren van e-mail en agenda’s, we gaan pas de deur uit als alles goed werkt.
Tevens vinden we het belangrijk dat u begrijpt wat we doen, daarom communiceren we duidelijk en bouwen we een lange-termijn relatie op gebaseerd op vertrouwen.
IT Support.
Wij begrijpen dat technologie niet altijd even simpel is. Daarom zorgen we ervoor dat alle producten die we leveren optimaal functioneren.
Of het nu gaat om internetverbindingen, serverconfiguraties, netwerkinstellingen, gebruikersinstellingen of het synchroniseren van e-mail en agenda’s, we gaan pas de deur uit als alles goed werkt.
Tevens vinden we het belangrijk dat u begrijpt wat we doen, daarom communiceren we duidelijk en bouwen we een lange-termijn relatie op gebaseerd op vertrouwen.
IT Support.
Wij begrijpen dat technologie niet altijd even simpel is. Daarom zorgen we ervoor dat alle producten die we leveren optimaal functioneren.
Of het nu gaat om internetverbindingen, serverconfiguraties, netwerkinstellingen, gebruikersinstellingen of het synchroniseren van e-mail en agenda’s, we gaan pas de deur uit als alles goed werkt.
Tevens vinden we het belangrijk dat u begrijpt wat we doen, daarom communiceren we duidelijk en bouwen we een lange-termijn relatie op gebaseerd op vertrouwen.
Persoonlijk & Professioneel.
De technologie ontwikkelt zich met een enorme snelheid. Daarom passen onze experts continu hun kennis aan en behalen de juiste certificaten om op elk vakgebied de allerbeste service te kunnen bieden.
Hierdoor kunnen wij uw problemen snel oplossen. Met onze jarenlange ervaring en IT best practices voorkomen we storingen, waardoor u minder beheerkosten hebt en uw medewerkers optimaal kunnen presteren.
Onze techneuten staan klaar om uw problemen op te lossen. Waar u ook bent, via onze online portal of een simpel telefoontje, wij helpen u graag bij het oplossen van technische kwesties.
Focus.
Het uitbesteden van uw IT-beheer aan ELITIAS biedt u de flexibiliteit en vrijheid om uw aandacht te richten op de kernactiviteiten van uw bedrijf.
Met onze expertise en toewijding zorgen wij ervoor dat uw IT-infrastructuur perfect verzorgd wordt. Zo kunnen uw medewerkers efficiënter en productiever werken, terwijl u zich geen zorgen hoeft te maken over IT-problemen of storingen.
Beheerorganisatie.
Met een Service Level Agreement (SLA) definiëren we heldere afspraken over service niveaus, de scope van werkzaamheden en response tijden.
Onze prioriteit is tevreden klanten, daarom werken we volgens de ITIL-standaarden en maken gebruik van de meest geavanceerde tools voor beheer en monitoring. Met moderne self-service en self-healing mogelijkheden heeft u snel een oplossing, lagere beheerkosten en wordt uitval van processen voorkomen.
Daarnaast staan we dag en nacht voor u klaar voor ondersteuning. Technologie maakt het mogelijk om beheer overal uit te voeren. Onze monitoringsoplossingen houden de systemen van je organisatie 24/7 in de gaten.
Persoonlijk & Professioneel.
De technologie ontwikkelt zich met een enorme snelheid. Daarom passen onze experts continu hun kennis aan en behalen de juiste certificaten om op elk vakgebied de allerbeste service te kunnen bieden.
Hierdoor kunnen wij uw problemen snel oplossen. Met onze jarenlange ervaring en IT best practices voorkomen we storingen, waardoor u minder beheerkosten hebt en uw medewerkers optimaal kunnen presteren.
Onze techneuten staan klaar om uw problemen op te lossen. Waar u ook bent, via onze online portal of een simpel telefoontje, wij helpen u graag bij het oplossen van technische kwesties.
Focus.
Het uitbesteden van uw IT-beheer aan ELITIAS biedt u de flexibiliteit en vrijheid om uw aandacht te richten op de kernactiviteiten van uw bedrijf.
Met onze expertise en toewijding zorgen wij ervoor dat uw IT-infrastructuur perfect verzorgd wordt. Zo kunnen uw medewerkers efficiënter en productiever werken, terwijl u zich geen zorgen hoeft te maken over IT-problemen of storingen.
Beheerorganisatie.
Met een Service Level Agreement (SLA) definiëren we heldere afspraken over service niveaus, de scope van werkzaamheden en response tijden.
Onze prioriteit is tevreden klanten, daarom werken we volgens de ITIL-standaarden en maken gebruik van de meest geavanceerde tools voor beheer en monitoring. Met moderne self-service en self-healing mogelijkheden heeft u snel een oplossing, lagere beheerkosten en wordt uitval van processen voorkomen.
Daarnaast staan we dag en nacht voor u klaar voor ondersteuning. Technologie maakt het mogelijk om beheer overal uit te voeren. Onze monitoringsoplossingen houden de systemen van je organisatie 24/7 in de gaten.